Iflg. EU-regler fra 2016 skal en webshop gøre sine kunder opmærksom på, deres muligheder for at klage over en varer, som der er købt på nettet.
Enten kan du klager til:
Forbrugerstyrelsen
eller også kan du vælge at benytte:
EU’s online klageportal.
En klage over en vare købt hos os kan indgives til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning,
Carl Jacobsens Vej 35,
2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen (Husk at have dit Nem-ID klar)
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage.
Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her – https://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: salg@sika-mut.dk
Hvis du har modtaget en vare, som du er utilfreds med, vil vi være glade for også at modtage en mail fra dig på salg@sika-mut.dk
Du kan også benytte vores kontaktformular.
Måske drejer det sig blot om en misforståelse, som vi kan rede ud i fællesskab og finde en god løsning på problemet.
Vi synes, det er bedre at løse sagerne ved at tale sammen frem for at bruge energi og kræfter på at sætte hele klagesystemet i sving.
Du skal huske at du også har 14 dages fortrydelseret ved køb af varer på nettet.
Når du besøger ethvert websted, kan det gemme eller hente oplysninger i din browser, hovedsagelig i form af cookies. Kontroller dine personlige cookieservices her.